Telesuite ltd ® eshop

Όροι συναλλαγής της Υπηρεσίας ανανέωσης και αγοράς χρόνου ομιλίας

  1. H υπηρεσία ανανέωσης και αγοράς χρόνου ομιλίας μέσα από το eshop είναι διαθέσιμη σε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, και μέσω αυτής μπορούν να αγοράσουν χρόνο ομιλίας τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο εντός Ελλάδος. Η εγγραφή και είσοδος με «Όνομα χρήστη» και «Κωδικό χρήστη» είναι υποχρεωτική και δίνει στους χρήστες περαιτέρω δυνατότητες όπως τη δημιουργία προφίλ, το έλεγχο και τη διαχείριση των λογαριασμών τους καθώς και όλα τα προνόμια που παρέχονται από την Εταιρεία. Η ανωτέρω υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με τα ακόλουθα 100% αξιόπιστα χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, EFG EUROBANK ERGASIAS, ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, PAYPAL, PAYSAFECARD, MONEYBOOKERS, SKRILL. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.
  2. Η υπηρεσία ανανέωσης και αγοράς χρόνου ομιλίας και internet είναι διαθέσιμη σε όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες. Απαραίτητη είναι η ύπαρξη μιας υπαρκτής / έγκυρης πιστωτικής κάρτας και η εγγραφή τους, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα www.telesuite.gr ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται.
  3. Οι Χρήστες μπορούν να αγοράσουν προϊόντα με μονοψήφιο αριθμό ποσότητας και διψήφιο αριθμό ποσού συναλλαγής για λόγους ασφαλείας.
  4. Η πίστωση χρόνου ομιλίας στον χρήστη για την υπηρεσία Talk@holic είναι άμεση και υλοποιείται μέσα στα επόμενα λεπτά εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία και ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του καλώντας το 8070780, εισάγοντας τον αριθμό PIN που θα του έχει αποδοθεί ή το οποίο θα διαθέτει ήδη από την κάρτα προπληρωμένου χρόνου ομιλίας, και πληκτρολογώντας 011. Αντίστοιχα, καλώντας το 2111769200, εισάγοντας τον αριθμό PIN που θα του έχει αποδοθεί και πληκτρολογώντας 011. Επίσης θα λαμβάνει email αν έχει δηλώσει κάποιο, που θα αναφέρει το χρόνο καθώς και το νέο υπόλοιπο χρόνου ομιλίας. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με την πίστωση χρόνου ομιλίας μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής, οι κάτοχοι θα μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Telesuite καλώντας τον αριθμό 211- 7601300.
  5. Η πληρωμή γίνεται μέσω προπληρωμένης η μη πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας, μετρητών και επιταγών. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες Mastercard, Visa, Amex, Paysafecard, ηλεκτρονικά πορτοφόλια (e-wallets) PayPal, Moneybookers, Skrill. Πληρωμές υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ενδεχομένος να επιβαρυνθούν με μια ελάχιστη προμήθεια απο τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Σε περιπτώσεις που η εξόφληση πραγματοποιείτε μέσω (web-banking) κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της Telesuite αυτόματα με την έγκριση της πληρωμής το ποσό της προμήθειας θα επιστρέφετε 100% αυτόματα σε μορφή εκπτωτικού κουπονιού έτοιμου για εξαργύρωση στην επόμενη αγορά σας. Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα όπως στοιχεία πιστωτικών / χρεωστικών καρτών, κωδικοί κ.α. δεν θα συλλέγονται από την εταιρική μας ιστοσελίδα παρά μόνο από τα χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα που συνεργάζεται η Telesuite. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι στο περιβάλλον των συστημάτων των χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτούς χωρίς την παρέμβαση της Telesuite. Κατά συνέπεια η Telesuite, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε καμία φάση στοιχεία πιστωτικών / χρεωστικών καρτών ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην πραγματοποίηση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική / χρεωστική τους κάρτα οι χρήστες θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στην Τράπεζα που έχουν εκδώσει την κάρτα τους. Στην περίπτωση λανθασμένης παραγγελίας προϊόντος, η επιστροφή χρημάτων με προϋπόθεση την παρακράτηση των τραπεζικών εξόδων είναι δυνατή μόνο στην περίπτωση που ο κωδικός ανανέωσης δεν έχει ήδη κοινοποιηθεί μεσω email.
  6. Η έκδοση τιμολογίων για την αγορά χρόνου ομιλίας μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας από το www.telesuite.gr, δεν είναι δυνατή online. Όσοι εταιρικοί πελάτες μας επιθυμούν την έκδοση τιμολογίου για την αγορά χρόνου πρέπει να επισκεφτούν τα γραφεία της Telesuite κατόπιν συνενόησης με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Telesuite. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να εκτυπώσουν ηλεκτρονική απόδειξη ή/ και να την αποστείλουν στο προσωπικό τους email με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής. Εάν επιθυμούν να παραλάβουν απόδειξη λιανικής πώλησης πρέπει να απευθυνθούν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Telesuite έχοντας μαζί τους την ηλεκτρονική απόδειξη που θα εκδοθεί με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς.
  7. Κατά την επίσκεψή σας στον δικτυακό τόπο www.telesuite.gr και προκειμένου να προβείτε σε παραγγελία της Υπηρεσίας, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για την παραγγελία σας, είτε και για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν όπως (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, κλπ.) τα οποία ρητά δηλώνετε ως απολύτως ακριβή και αληθή, βάση του άρθρο 8 Ν.1599/1986 και έχοντας υπόψην σας τις κυρώσεις που προβλέπονται, από της διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986. Ο πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997 για τα προσωπικά δεδομένα.
  8. Η Telesuite λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω διαδικτύου και προς το σκοπό αυτό διατηρεί συνεχή συνεργασία με την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλ/νιών & Ταχυδρομείων), ΑΔΑΕ (Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών) και τη CCU (Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος). Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός τηλεφώνου, ποσό αγοράς χρόνου ομιλίας κ.α.), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Telesuite χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της παραγγελίας, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από την Telesuite όσο και από τα συνεργαζόμενα χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα κατά την χρήση της Υπηρεσίας.
  9. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από την Telesuite και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Εταιρείας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος, σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθής συμπεριφοράς και χρήσης των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Telesuite παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ.
  10. Κατά τα άλλα ισχύουν οι όροι χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και οι όροι καθώς και οι εφαρμοστέες διατάξεις του Ελληνικού δικαίου. (Ν. 2472/97, Κανονιστική πράξη της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 1/1999). Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, συλλέγει, θα διατηρεί σε αρχείο και θα επεξεργάζεται η Telesuite Επικοινωνίες, που εδρεύει στη διεύθυνση Θεμιστοκλή Σοφούλη 14, Ηλιούπολη με τηλ. 211 7601300, e-fax fax@telesuite.gr, fax 211-1769999. Σκοπός της συλλογής, διατήρησης και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων από την Εταιρεία είναι η υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση των υπηρεσιών που παρέχονται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Η Εταιρεία δικαιούται να διαβιβάζει τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων σε συνδεδεμένες με αυτή επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για λόγους λειτουργικής και μηχανογραφικής εξυπηρέτησης της συναλλακτικής σχέσης με τους συμμετέχοντες ή για στατιστικούς λόγους. Η Εταιρεία δικαιούται επίσης (εφόσον δεν έχει λάβει ειδική αντίθετη εντολή από τους χρήστες) να ανακοινώνει τα προσωπικά δεδομένα σας σε τρίτους για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της ή επιχειρήσεων με τις οποίες η Telesuite έχει συνεργασία, την έρευνα αγοράς ή άλλη παρόμοια δραστηριότητα και την προώθηση από απόσταση προϊόντων ή υπηρεσιών δικών της ή τρίτων. Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο κάθε συμμετέχων διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα του και ενημέρωσης, ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του βάσει του άρθρου 13 του Ν. 2472/97 για την προστασία προσωπικών δεδομένων, κατόπιν γραπτού αιτήματος του που θα απευθύνει στην Telesuite, και έναντι του εκάστοτε καθοριζομένου από την Αρχή του Ν. 2472/97 ποσού.

HomeHome

Instant delivery of top up code via e-mail

Cart  

(empty)

Payment method

Skype Connect Certified

Newsletter

{literal} {/literal}